Нашият инструмент за управление на вашето разрешение за използването на бисквитки временно е офлайн. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието ви за използване на бисквитки.
MINI TELESERVICES.
Знаете ли кога е време за следващото ви обслужване в сервиз или смяна на масло? С Teleservices вашето MINI знае точно кога да направите необходимата поддръжка на вашия автомобил. Ако е необходима поддръжка или в случай на дефект, MINI ще ви намери вашият предпочитан сервизен партньор, предоставяйки му цялата необходима информация. Чрез тази услуга ще знаят състоянието на автомобила, така че могат да поръчат резервни части и да се погрижат за вашия автомобил и индивидуални изисквания. Това помага за предварителното планиране и запазване на време за обслужване на вашето MINI.
Системата разпознава своевременно необходимостта от непланирани сервизни срещи, като например за износени спирачни накладки – и препраща необходимата информация, така че съответните недостатъци да могат бързо да бъдат отстранени. Така MINI остава в перфектно състояние. Ако имате неочаквана повреда, MINI Roadside Assistance ще дойде, за да ви помогне и да гарантира, че ще продължите движението възможно най-бързо.
ПРЕДИМСТВА В БЪЛГАРИЯ:
• По-голяма безопасност благодарение на автоматичното
определяне на изискванията за обслужване
• Предава автоматично информация относно изискванията за
обслужване към вас и вашия сервизен партньор на MINI
• Проактивно насрочване на час от партньора за обслужване на
MINI
• По-кратко време за обслужване благодарение на ефективното
планиране и обработка на услугите
• Бърза поддръжка благодарение на пътна помощ
MINI TELESERVICE ПОЗВЪНЯВАНЕ.
Когато е необходима поддръжка или в случай на неизправност, Teleservice Call предоставя цялата необходима информация за вашия автомобил. Дори преди вашият MINI сервизен партньор да се свърже с вас, за да си уговори среща, той вече има информация за състоянието на вашия автомобил, може да поръча резервни части и е напълно подготвен да отговори на индивидуалните изисквания на вашия автомобил. Тази услуга помага за добро планиранена времето за влизане в сервиза.
Системата също така идентифицира необходимостта от непланирана поддръжка на ранен етап, например износени накладки и спирачки. Необходимата информация се споделя, за да могат всички подобни подружки да бъдат направени своевременно. Така MINI остава в перфектно състояние.
За да се свърже с вас и да подготви среща, избраният сервизен партньор може да задейства и изтегли текущите данни за телесервизно обаждане на вашия автомобил и да изпраща съобщения, напр. напомняне за уговорена среща за вашия автомобил.
ИЗБОР НА СЕРВИЗЕН ПАРТНЬОР.
Чрез управлението на Service Partner Management можете да изберете предпочитан сервизен партньор, който да получава известията от вашия автомобил. С тази услуга, MINI подобрява обслужването и сервизната оценка , когато има нужда от това.
MINI ROADSIDE ASSISTANCE.
В случай на повреда, ние ще ви помогнем по най-добрия възможен начин: можете да се свържете с MINI Roadside Assistance директно от автомобила, като изберете MINI Assistance в менюто MINI Connected. Незабавно всички релевантни данни за състоянието на автомобила и текущата ви позицията се предават на мобилната услуга и се установява гласова връзка. Специалистите ще отстранят малки неизправности дистанционно или ще го направят на място.
Автомобилите от последно поколение MINI Connected необходимите данни могат да бъдат поискани и след ваше потвърждение да бъдат извлечени дистанционно. По този начин, агентът от центъра за пътна помощ може да бъде снабден с данни за автомобила .Като възможност също така, можете да стартирате процеса на пътна помощ от вашето MINI приложение. В този случай горещата линия за помощ ще получи цялата необходима информация, за да ви осигури възможно най-добрата подкрепа.