Нашият инструмент за управление на вашето разрешение за използването на бисквитки временно е офлайн. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието ви за използване на бисквитки.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЕРВИЗНИ АКЦИИ НА MINI.
Подобренията на автомобили от серийното производство или сервизните акции са мерки, свързани с отклонения при проектирането или производството, които могат да имат влияние върху безопасността при експлоатация или върху качеството на автомобила. Разбира се, ние се чувстваме отговорни за качеството и безопасността на нашите продукти.
Ето защо създадохме функция за търсене. Можете да я използвате, за да проверите дали вашият автомобил е обект на сервизна акция. Ако е така, вашият MINI партньор с удоволствие ще ви окаже съдействие по всяко време; без допълнителни разходи за вас.
ОТГОВОРИ НА НЯКОЛКО ВЪПРОСА.
Какво означава VIN?
Всеки автомобил има уникален номер шаси (VIN), който винаги се състои от 17 символа (букви и цифри).
Къде да намеря 17-цифрения VIN на автомобила си?
В автомобила
- На таблото
- На рамката на вратата
- В двигателния отсек
- При резервната гума (ако има такава)
Кой плаща за обслужването/разходите за ремонт?
MINI поема всички разходи в случай на техническа или сервизна акция, свързана с безопасността.
Ако за вашия автомобил има актуална техническа кампания или сервизна акция, тук можете да си запишете час онлайн или да потърсите МINI сервизен партньор в близост до вас.
Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с вашия МINI сервизен партньор или нашия МINI център за обслужване на клиенти на:
Тел: 0800 21 55 55 (в Германия)