Нашият инструмент за управление на вашето разрешение за използването на бисквитки временно е неактивно. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието ви за използване на бисквитки.
Декларация за достъпност.
BMW AG и „БМВ България“ ЕООД (наричани по-долу заедно „MINI“) проектират уебсайта си в съответствие с разпоредбите на Закона за изискванията за достъпност на продукти и услуги (ЗИДПУ). Тази декларация за достъпност е приложима за услугите за електронна търговия, достъпни чрез уебсайта www.mini.bg.
По-специално, ЗИДПУ задължава доставчиците на услуги, наред с друго, да проектират услугите за електронна търговия така, че те да могат да бъдат използвани от хора с увреждания по обичайния начин, без особени затруднения и по принцип без външна помощ. В допълнение към техническите изисквания, законовите разпоредби задължават доставчиците на услуги да предоставят определена информация в достъпна форма, както следва:
Общо описание на услугата и описания и обяснения за разбиране на нейното изпълнение.
MINI предлага различни услуги за електронна търговия (наричани по-нататък „услуги“) на своя уебсайт, които позволяват на клиентите да купуват продукти и услуги онлайн. Наличните услуги са описани по-долу.
Уеб съдържанието, което не е част от описаните услуги, може (все още) да не е напълно достъпно.
Онлайн поръчка на автомобили.
Поръчването на автомобил онлайн започва от началната страница на уебсайта на MINI. В зависимост от наличността има различни варианти за поръчка на автомобили:
- Покупки
Клиентите могат да закупят автомобили от MINI и партньорите на MINI онлайн чрез уебсайта и те да им бъдат доставени от партньор на MINI.
- MINI Оперативен лизинг
Клиентите могат да използват автомобили чрез MINI Оперативен лизинг, без да се налага да ги купуват. В случай на договор за лизинг, базиран на пробег, автомобилите се предоставят на клиентите след плащане на фиксирана месечна вноска. Размерът на вноската зависи от цената на превозното средство, както и от договорения пробег и срок. Този срок обикновено е между 12 и 60 месеца.
В края на договорния срок автомобилът трябва да бъде върнат в състояние, съответстващо на възрастта му и уговорения в договора пробег. Автомобилът трябва да е без повреди и дефекти, да е технически изправен и безопасен за експлоатация. Нормалните следи от употреба не се считат за повреда. При окончателното разплащане се уреждат всички излишъци или недостиг на разрешените километри, както и всички намалени стойности. Това може да доведе до допълнителни разходи за клиентите.
MINI Финансови услуги се предлагат в България ексклузивно от УниКредит Лизинг ЕАД.
- MINI Финансов лизинг
Клиентите могат да използват автомобили чрез MINI Финансов лизинг, без да се налага да ги купуват. В случай на договор за лизинг, базиран на пробег, автомобилите се предоставят на клиентите след плащане на фиксирана месечна вноска. Размерът на вноската зависи от цената на превозното средство, както и от договорения пробег и срок. Този срок обикновено е между 12 и 72 месеца.
За допълнителна информация относно MINI Финансови услуги, по-конкретно MINI Финансов лизинг продуктите, можете да намерите тук.
MINI Финансови услуги се предлагат в България ексклузивно от УниКредит Лизинг ЕАД.
- Заявяване на консултация
Клиентите могат да поискат консултация от MINI партньорите, като въведат личните си данни.
- Обратно изкупуване
Клиентите могат да заявят интереса си за обратно изкупуване на автомобила си от участващи партньори за обратно изкупуване и да получат необвързваща оферта, като въведат личните си данни и данни за автомобила.
Има няколко начина да достъпите тези варианти:
1. Търсенето за нови и малко употребявани автомобили. Клиентите могат да търсят нови и малко употребявани автомобили с конкретни конфигурации. Те могат да го закупят или да поискат финансова консултация или оферта за финансиране, в зависимост от наличността. Могат да видят и подобни автомобили и/или да добавят автомобил към списъка си с желания.
2. Индивидуалната конфигурация на автомобил в конфигуратора. След като изберат базов автомобил, клиентите могат да създадат индивидуална конфигурация на базата на този автомобил. Могат да закупят, да поискат финансова консултация или оферта за финансиране за конфигурирания автомобил. Те могат също така да запазят конфигурацията си, да видят обобщение и да видят подобни на конфигурирания автомобили.
Решението между закупуване, поискване на финансова консултация или оферта за финансиране се взема след избор на автомобила като част от процеса на финализиране на поръчката.
В случай на лизинг или финансиране, процесът на финализиране на поръчката е последван от онлайн заявление за финансовата услуга. Това онлайн заявление, клиентите могат да подадат онлайн чрез попълване на форма.
При финализирането на поръчката клиентите могат да заявят интереса си за обратно изкупуване на автомобила си от участващи партньори за обратно изкупуване и да получат необвързваща оферта, като въведат личните си данни и данни за автомобила.
За поръчка на автомобил е необходим потребителски акаунт за MINI (MINI ID).
MINI Connected.
Дигиталните услуги се предоставят на клиентите за техния автомобил в онлайн магазина на MINI за MINI Connected. Те могат да добавят услуги за автомобил, който вече притежават, и да ги закупят онлайн. Тези услуги се предлагат в зависимост от превозното средство на клиента и може да се различават. Необходим е MINI ID и автомобилът трябва да е свързан с MINI ID.
Аксесоари и услуги.
В онлайн магазина за аксесоари на MINI клиентите могат да намерят подходящи аксесоари MINI. Те могат да търсят аксесоари за автомобили в различни продуктови категории и да намерят MINI партньор, чрез който да ги закупят.
Освен автомобила, клиентите могат да избират части и аксесоари онлайн чрез уебсайта в Търсене на нови и малко употребявани автомобили или в конфигуратора, в зависимост от наличността. В зависимост от наличността, клиентите могат да избират и пакети за обслужване и поддръжка за автомобила онлайн чрез уебсайта в допълнение към автомобила в Търсене за нови и малко употребявани автомобили или в конфигуратора.
Lifestyle.
Онлайн магазинът на MINI за Lifestyle предлага на клиентите колекции и аксесоари. Те могат да търсят и да закупуват артикули онлайн в различни продуктови категории и с помощта на филтри.
Онлайн договаряне на дата.
Клиентите могат да резервират час за обслужване при партньор на MINI чрез Онлайн договаряне на дата, като изберат желаните индивидуални услуги за вече притежаван автомобил и час. Необходим е MINI ID и автомобилът трябва да е свързан с MINI ID.
Пробно шофиране.
Клиентите могат да резервират пробно шофиране за желан модел автомобил чрез Резервиране на пробно шофиране, като въведат личните си данни и изберат желаната дата и час, както и партньора на MINI, при който искат да отидат за това пробно шофиране. За резервиране на пробно шофиране е необходим MINI ID.
Изпълнение на изискванията за достъпност.
MINI полага много усилия да направи уебсайта си достъпен и да го подготви за използването на помощни технологии. За тази цел разработването на уебсайтовете е в съответствие с техническите стандарти на европейския стандарт EN 301 549 и критериите за успех на посочените в него Насоки за достъпност на уеб съдържание (WCAG), версия 2.1 при нива на съответствие A и AA.
Съответните подстраници на уебсайта също предоставят информацията, изисквана от ЗИДПУ, по достъпен начин.
Отговорен орган за надзор на пазара.
Комисия за защита на потребителите, https://kzp.bg/
ул. Врабча 1, етажи 3-5, София 1000
тел: 02 9330565
Имейл: info@kzp.bg
Обратна връзка и контакт.
Свържете се с нас, ако имате някакви въпроси.
Телефон: 0800 20230
Имейл: info.bg@bmwgroup.com
Работно време: Понеделник - петък: 09:00 - 18:00 часа (освен официалните празници)
Актуализация на декларацията.
Настоящата Декларация за достъпност е последно актуализирана на 28.06.2025 г.