ПРЕДПОЧИТАН ДИЛЪР

Аварийна пътна помощ. MINI Мобилен сервиз: Вашият перфектен навигатор.

MINI Breakdown Assistance

Имате проблем? Ще ви помогнем веднага.

Никога не сте сами, когато сте зад волана на вашето MINI. В случай на малко вероятното събитие, че нещо ще се повреди, докато сте на пътя, бързият и професионален съвет е въпрос само на едно обаждане. Ако нашите техници не могат да ремонтират вашето MINI на място, ще организираме неговото извозване до вашия предпочитан дилър на MINI, където бързо ще върнем предишния му блясък.

MINI Мобилен сервиз: Вашият перфектен навигатор.

MINI Мобилен сервиз – Национална гореща линия: +359 2 80 60 765

Автомобилът се е повредил?

  • Изгасете двигателя. Включете аварийните светлини D35 и поставете аварийния триъгълник.
  • Уверете се, че ви виждат възможно най-добре.
  • Позвънете на MINI Мобилен сервиз: +359 2 80 60 765
  • Разменете информация за контакт с трети страни.
  • Опитайте да не се притеснявате. Стига вие да сте добре, ние ще се погрижим и вашето MINI да бъде.
MINI Technicians. MINI Breakdown Hotline
MINI с 3 врати. Аварийна пътна помощ на МINI
Включено безплатно, на практика по целия свят.
  • Съвети по телефона от технически експерти на MINI.
  • Денонощна пътна помощ.
  • Изтегляне или превоз на автомобила до най-близкия MINI Сервизен център.
  • Предлага се за всеки водач на вашето MINI, дори и да не сте вие.
MINI Мобилна грижа.
MINI Мобилна грижа. Гаранция, че ще продължите пътуването си.

MINI Мобилна грижа е нашето безплатно застрахователно покритие за водачи на МINI на територията на Европа. То предлага редица услуги, които ви помагат да продължите към крайната си цел, дори в случай на повреда.

  • Покриване на разходите ви за такси до 65 евро.
  • Ако се намирате на над 50 километра от дома си, покриване на разходите за хотел (максимално 4 нощувки в хотел до 4 звезди).
  • Предоставяне на заместващ автомобил, докато вашето МINI се ремонтира.
Аварийна пътна помощ на МINI

В допълнение, до общ размер от 500 евро.

Ние искаме да осигурим безупречната ви мобилност. Ето защо в допълнение ви предлагаме и следните услуги, до максимален общ размер от 500,00 евро при всяка повреда.

 

ПРОДЪЛЖАВАНЕ НА ПЪТУВАНЕТО ВИ ИЛИ ВРЪЩАНЕ У ДОМА С ВЛАК ИЛИ САМОЛЕТ.

Ако е необходимо, ние ще се погрижим да продължите пътуването си или да се върнете у дома с влак или самолет – до размера на гореспоменатата сума. 

 

ВЗИМАНЕ И ВРЪЩАНЕ НА ВАШЕТО MINI, АКО СТЕ НА ПОВЕЧЕ ОТ 100 КМ ОТ ВКЪЩИ***

 

Ако трябва да приберем автомобила ви, също покриваме разходите до 500 евро. Предполагаемата продължителност на ремонта от пристигането на вашето MINI в сервиза до завършването на ремонта трябва да надвишава 3 работни дни и разстоянието от вашия град до града на повредата трябва да е повече от 100 км. Ако повредата е в чужбина, ще ви свържем с подбрани и квалифицирани партньори, които ще докарат вашето MINI обратно вкъщи в рамките на следващите 10 работни дни (с общ автомобилен превоз).

  • Additional information
  • Допълнителна информация

    Тук ще откриете повече информация за аварийната пътна помощ на MINI и общите условия за безплатно покритие при инциденти и повреди.
     

    Какво да направите в случай на повреда.

    Първото нещо, което трябва да направите в случай на повреда, е да се обадите на горещата телефонна линия на MINI. 

    Национална гореща линия: +359 2 80 60 765

     

    Трябва да съобщите данните на автомобила си, точното си местоположение, причината и признаците от повредата (ако са известни) и телефонен номер, на който можем да се свържем с вас. MINI ще се погрижи за всичко останало.

     

    Можем да възстановим единствено предварително договорените разходи с MINI Мобилен сервиз.

    В повечето случаи, разходите за MINI Мобилна грижа се покриват директно от нас. Ако въпреки това се наложи да плащате, ние ще възстановим разходите възможно най-бързо. За това е необходимо да ни предоставите оригинални разписки или фактури (напр. фактура от пътната помощ) заедно с копие на фактурата за ремонт.

     

    Разходи, които не подлежат на възстановяване

    − Разходи, които биха възникнали и при нормални обстоятелства, напр. разходи за гориво, пътни такси и др.

    − Допълнителни разходи за хотел, напр. за храна и мини бар

    − Всякакви разходи и загуби, пряко или непряко свързани с повредата, като пропуснати ползи, такси за отмяна на резервации, пропуснати ангажименти или събития (напр. неизползвани билети)

    − Разходи за ремонти, резервни части и други материали 

     

    Дестинации, покривани от MINI Мобилна грижа.

    MINI Мобилна грижа покрива следните държави: 

    Австрия, Албания, Андора, Белгия, Босна и Херцеговина, България, Великобритания, Германия, Гърция, Дания, Естония, Ирландия, Испания (вкл. Канарски острови), Италия, Кипър, Латвия, Литва, Лихтенщайн, Люксембург, Македония, Малта, Монако, Нидерландия, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Словакия, Словения, Сърбия, Турция, Унгария, Финландия, Франция, Хърватия, Черна гора, Чехия, Швейцария, Швеция.

    Валидност на MINI Мобилна грижа

    MINI Мобилна грижа означава две години всеобхватни услуги за мобилност за нови автомобили, регистрирани на или след 1 януари 2011 г., според валидните условия на гаранцията на MINI Мобилна грижа.

     

    Когато автомобилът достигне третата си година, от вас зависи дали ще удължите или подновите гаранцията за мобилност MINI Мобилна грижа – до период от пет години. Всеки път, когато обслужването за смяна на масло се извършва в оторизиран MINI Сервизен център, вашата гаранция за мобилност MINI Мобилна грижа се подновява за още 24 месеца до най-много пет години от датата на първа регистрация. Датата за следващо обслужване за смяна на масло се определя от бордовия ви компютър в зависимост от индивидуалния начин на управление на водача (стил на шофиране).

     

    След като автомобилът достигне шестата си година от датата на регистрация, всяко обслужване за смяна на масло, извършвано в оторизиран MINI Сервизен център, ви дава право на безплатна пътна помощ от MINI Мобилна грижа за период от 24 месеца за целия експлоатационен живот на автомобила.

     

    Всички автомобили, регистрирани след 1 януари 2011 г., могат да се присъединят отново към MINI Мобилна грижа след обслужване за смяна на масло.

    Извършването на друга поддръжка и ремонти* в неоторизирани сервизи не възпрепятства предоставянето на услуги в рамките на гаранцията за мобилност MINI Мобилна грижа. Но всички услуги в рамките на MINI Мобилна грижа са изключени в случай че загубата на мобилност се дължи на факта, че не са спазвани проверките и сервизните интервали, посочени от производителя, или поради факта, че проверки, поддръжка и други ремонти не са били извършвани от оторизиран сервиз според спецификациите на производителя.

     

    * Включително допълнително обслужване за смяна на маслото при необходимост.